vineri, februarie 02, 2007

Tara te vrea prost

Cu ceva timp in urma a trebuit sa demonstrez unor functionari ca nu cunosc legile dupa care functioneaza institutia lor. Am facut o cu usurinta, si spre placerea mea mi am impus vointa acelor netrebnici. Stupoarea de pe fetele lor era dublata de ciuda ca cineva a fost in stare sa foloseasca o lege 'cu adresa' in interesul sau fara a fi fost canalizat de sistemul clientelar. Au fost, pur si simplu, loviti cu leuca atunci cand afirmatiilor lor le raspundeam cu trimiteri la aliniate relevante.

Dar nu despre triumful meu gadilator de vanitate vreau sa va vorbesc Wink Ideea e ca cu ocazia asta am inteles cum merge sistemul: se strecoara in legi cuvinte/sintagme cheie, e.g. 'dupa caz', care acopera intitiativa privata, antreprenoriala, a functionarilor. Practic, oamenii astia fura legal. Asta explica, probabil, de ce atatia politicieni acuzati scapa, pana la urma, basma-curata.

Niciun comentariu:

Vechituri

Vizitatori