luni, octombrie 08, 2007

Civilizatie (work-in-progress)

Acum cateva saptamani, cineva mi a infundat o bara la masina, in parcare. Nu stiu cine.

Aseara am descoperit ca un om mi a zgariat masina, de a lungul portierelor, dus-intors, adanc. Plin de ura.

Parcasem si eu, nu cu nesimtire, nu pe locuri marcate ca apartinand altcuiva... pe locuri publice, really.

Masina e noua, am cumparat o acum cateva luni.

Mai e mult pana departe... Astia suntem, cu astia defilam.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Tot cu câteva săptămâni în urmă, cineva mi-a atins şi mie maşina în parcare. N-am observat decât seara, în drum spre casă, că fâlfâie un bileţel pus sub ştergător. "V-am atins din greşeală maşina. Sunaţi-mă la ...". M-am învârtit de două ori până să descopăr zgârietura de pe aripa stângă.

Am sunat, ne-am întâlnit a doua zi, am mers la poliţie, am dat declaraţii şi... surpriză, şoferiţa cea civilizată a primit o amendă de 60 RON pentru că nu s-a prezentat imediat să raporteze incidentul.

Detalii suplimentare: incidentul s-a petrecut pe la prânz. După-amiază a plouat şi femeia a venit din nou spre seară să verifice dacă bileţelul era ok. L-a schimbat cu unul uscat. Chiar şi-a dat osteneala.

S-a petrecut la Târgu Mureş (vezi şi comentariul meu la Cum sta treaba). Sigur că mai e mult până departe, dar încă mai putem spera să ajungem.

Vechituri

Vizitatori