luni, iulie 25, 2005

Flash (3)

Simt in nari parfumul dulcetei de cirese amare si cand inchid ochii am in fata figura frumoasei mele matusi, tanti S. O vad prin fereastra larg deschisa, preocupandu'se de confituri in vreme ce unchiul B. se leagana, ganditor, pe balansoarul din livada.

Eu sunt in curte, am pe frunte o pereche de ochelari vechi, de motociclist, si sunt bagat pana la coate intr'un motor rablagit gasit prin garajul unui alt unchi de'ai mei.

Mai sunt copil?

Un comentariu:

Anonim spunea...

sunt amintiri... dar ce era mai naspa--- cel putin pt mine cand mi-aminteam de zilele de sta-marie (15 aug) cand era nedee la tara si eram cate 25-30, verisori, prieteni, colegi...--- e sentimentul acela ca aceeasi stare, aceleasi trairi in acelasi context sunt imposibil de reprodus. e naspa cand iti dai seama ca-s unice...

Vechituri

Vizitatori