sâmbătă, iulie 23, 2005

Weisswurst


Markus Ferber se cheama, si e europarlamentar german. Gura-mare asta iese la mantinela si
zice, nici mai mult nici mai putin:

Dupa toate aceste probleme pe care le-am avut, in special cu Bulgaria si Romania, probleme care nu sunt rezolvate si care vor continua din cauza deciziei Curtii Constitutionale din Romania, cred ca, in calitatea mea de europarlamentar, trebuie sa apar tot ce am realizat in UE, pentru ca UE sa aiba o sansa de a supravietui si dupa o extindere.

Iar asta s-a facut inainte ca Marea Britanie, Irlanda si Danemarca sa devina membre ale UE, era Charles de Gaulle atunci, la fel a procedat Europa inaintea aderarii Greciei, Spaniei si Portugaliei. Eu eram membru al Parlamentului European cand au aderat cei zece, sunt europarlamentar cand adera Romania si Bulgaria.

In toate aceste procese de extindere trebuie sa aparam toata mostenirea noastra europeana comuna realizata de la declaratia lui Robert Schuman, din 1950 incoace. Aceasta e obligatia mea. De asta lupt impotriva aderarii Turciei, pentru ca, din punctul meu de vedere, va distruge Europa asa cum o cunoastem, cred ca asta e datoria mea ca membru al Parlamentului European.

Ma amuza mereu inversunarea cu care se iau in serios acesti aparatciki ai vremurilor noastre. Vreau sa apar UE! zice Mr. Ferber. Care UE, se intreaba lumea? Well - aia biropatologica, aia care intretine sistemul institutional acromegalic, care alta?

Altfel, nu prea s'a spetit cu munca tanarul bavarez. Uitati'va si voi:
s'a bagat in Parlamentul European la numai 4 (patru!) ani de la terminarea facultatii. Presupun ca se saturase de carnat cu bere...

Niciun comentariu:

Vechituri

Vizitatori