vineri, mai 13, 2005

Problema consumerismului

Problema consumerismului se rezuma la urmatorul lucru: oamenilor le sunt servite explicatii triviale pentru probleme triviale. Pentru cu traiesc din vanzari, editorii acestor reviste/spectacole se vor feri de discursuri critice (in sens stiintific): daca ar face'o, ei ar pierde, de buna seama, audienta.

Bottom line: companiile media profita de slabiciunea omeneasca, de faptul ca oamenii tind sa conserve stereotipiile deprinse. Pentru ca ne iubim atat de mult, avem grija de noi si alegem variantele de expresie care ne confirma continuu ca noi suntem cei mai frumosi, cei mai buni, cei mai cei.

Alternativ, revistele de cultura sau emisiunile TV conduse de oameni de cultura ne arata deseori ca avem carente de educatie. Pentru ca nu ne place sa fim trasi de urechi, vom muta pe Gica Show, unde ne creste inima de bucuria intalnirii cu cei care ne iubesc...

Niciun comentariu:

Vechituri

Vizitatori