marți, iunie 28, 2005

Flash 1

Prin '95, cand mai locuiam inca intr'un camin studentesc si ma gandeam daca la pranz o sa am bani de chiftele, am cunoscut o tipa al carei tata lucra intr'o mare banca de stat. Fata avea un Cielo, ceea ce la vremea aia era mare lucru, si statea destul de bine cu banii.

Intr'o seara am ajuns pe la ea acasa. Locuia intr'un bloc privat (era prima oara cand calcam in asa ceva) in care toti vecinii (fiecarea avea jumatate de etaj) lucrau prin banci sau mari firme de stat. Garajul (filmat non stop...) ascundea masini adevarate (Mitsubishi Pajero era top notch pe atunci). Am ajuns si in casa fetei, deh: mosh, super furnituri, covoare iraniene, electronice sa'ti bati copiii... si, ceea ce era cu adevarat important pentru un coate-goale ca mine, potol adevarat, din belsug. Din belsug, tata.

Ce sa zic: am mancat pe saturate in seara aia, m'am ghiftuit ca un fanariot. La cafeau de dupa, am intrebat'o pe tipa 'da, apropos, unde sunt babacii?'. Erau in concediu, pe Riviera Franceza. Mda. Pe la Cannes, prin arie.

Seara, tarziu, am prins, cu noroc, ultimul metrou spre caminul meu jegos. Am tras un chef cu colegii, care erau unul mai sarantoc decat altul. Acum, aproape toti sunt care-pe-unde-au-apucat-sa-emigreze, si, evident, sunt bine-mersi.

Niciun comentariu:

Vechituri

Vizitatori